Pages

Monday 1 June 2015

MY VACATION

Sewaktu cuti semester yang lalu,saya dan kawan-kawan saya pergi bercuti di Langkawi.Kami pergi bercuti selama 3 hari 2 malam.Saya dan kawan saya seramai lima orang.Di sana,banyak tempat-tempat menarik yang telah kami kunjungi,antaranya,Pantai Cenang,pulau Dayang Bunting,Cable Car,Underwater world dan banyak lagi.Selain itu,terdapat banyak juga aktiviti yang telah kami lakukan,contohnya,bermain banana boat,mangrove tour,snorkeling,melawat gua kelawar dan mandi-manda di tasik Dayang Bunting.Percutian yang saya dan kawan-kawan saya alami,sangat menyeronokkan dan meninggalkan banyak memori yang tidak dapat dilupakan.Saya berharap,suatu ketika akan datang,saya berpeluang sekali lagi untuk bercuti ke sini,mungkin bersama dengan keluarga saya pula...hihihihi...




1 comments:

paulawaas said...

Titanium Easy flux 125 amp welder
Stainless Steel Handle. babyliss titanium flat iron Open comb heads - Adjustable, open comb heads titanium drill bits with short, easy handle and open comb heads. Made in China. Made in titanium bikes Germany.Weight: titanium septum ring 4.96 Kilograms Rating: 4 · does titanium set off metal detectors ‎1 review

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com